16 GODINA SA VAMA !!! Dobro dosli na Delta Radio Forum !!! Uzivajte uz najbolju narodnu muziku na internetu !!!

***INFO: UKOLIKO IMATE PROBLEMA SA PRISTUPOM FORUMA PUTEM GOOGLE CHROMA ,EDGE-A ILI OPERE KORISTITE MOZZILU ZA POKRETANJE FORUMA ***

Slušajte Radio 31 Plus pomoću:

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime


SLUSATE RADIO 31 PLUS UZICE:


Prikaz rezultata 1 do 1 od 1
  1. #1
    sokac91's Avatar
    Registrovan
    Jan 2014
    Age
    49
    Postovi
    2,430
    Thanked: 5486

    Giuseppe Verdi - Opera Aida

    Giuseppe Verdi- Opera Aida 320kb/s

    Giuseppe Verdi- Opera Aida CD 1

    Giuseppe Verdi- Opera Aida/01_-_preludio_orchestra.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/02_-_act_one_-_scene_one_-_si_corre_voce_che_i_et.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/03_-_act_one_-_scene_one_-_se_quel_guerriero_io_f.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/04_-_act_one_-_scene_one_-_celeste_aida_radames.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/05_-_act_one_-_scene_one_-_quale_insolita_gioia_n.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/06_-_act_one_-_scene_one_-_vieni_o_diletta_appres.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/07_-_act_one_-_scene_one_-_alta_cagion_vaduna_re.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/08_-_act_one_-_scene_one_-_su_del_nilo_al_sacro_l.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/09_-_act_one_-_scene_one_-_ritorna_vincitor_aida.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/10_-_act_one_-_scene_two_-_possente_ftha_tu_che_d.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/11_-_act_one_-_scene_two_-_immense_ftha_mortal_di.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/12_-_act_one_-_scene_two_-_nume_custode_e_vindice.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/13_-_act_two_-_scene_one_-_chi_mai_fra_glinni_e_i.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/14_-_act_two_-_scene_one_-_danza_degli_schiavi_mo.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/15_-_act_two_-_scene_one_-_vieni_sul_crin_ti_piov.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/16_-_act_two_-_scene_one_-_fu_la_sorte_dellarmi_a.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/17_-_act_two_-_scene_one_-_pieta_ti_prenda_del_mi.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/18_-_act_two_-_scene_one_-_su_del_nilo_al_sacro_l.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/19_-_act_two_-_scene_two_-_gloria_allegitto_ad_is.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/20_-_act_two_-_scene_two_-_marcia_trionfale_trium.mp3

    **Zaključano: Kliknite na dugme HVALA koje se nalazi na dnu posta u levom cosku da otključate**

    Giuseppe Verdi- Opera Aida CD2

    Giuseppe Verdi- Opera Aida/21_-_act_two_-_scene_two_-_ballabile_ballet_balle.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/22_-_act_two_-_scene_two_-_vieni_o_guerriero_vind.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/23_-_act_two_-_scene_two_-_salvator_delia_patria.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/24_-_act_two_-_scene_two_-_che_veggo_egli_mio_pad.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/25_-_act_two_-_scene_two_-_ii_dolor_ehe_in_quel_v.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/26_-_act_two_-_scene_two_-_o_re_pei_sacri_numi_gl.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/27_-_act_three_-_o_tu_che_sei_dosiride.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/28_-_act_three_-_vieni_diside_al_tempio_coro_ramf.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/29_-_act_three_-_qui_radames_verra.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/30_-_act_three_-_o_patria_mia_aida.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/31_-_act_three_-_ciel_mio_padre.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/32_-_act_three_-_rivedrai_le_foreste_imbalsamate.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/33_-_act_three_-_pur_ti_riveggo_mia_dolce_aida.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/34_-_act_three_-_nel_fiera_anelito_di_nuova_guerr.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/35_-_act_three_-_fuggiam_gli_ardori_inospiti_la_t.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/36_-_act_three_-_ma_dimmi_per_qual_via_aida_radam.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/37_-_act_four_-_scene_one_-_laborrita_rivale_a_me.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/38_-_act_four_-_scene_one_-_gia_i_sacerdoti_aduna.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/39_-_act_four_-_scene_one_-_ohime_morir_mi_sento.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/40_-_act_four_-_scene_one_-_spirto_del_nume.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/41_-_act_four_-_scene_one_-_a_lui_vivo_la_tomba_s.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/42_-_act_four_-_scene_two_-_la_fatal_pietra_sovra.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/43_-_act_four_-_scene_two_-_vedi_di_morte_langelo.mp3
    Giuseppe Verdi- Opera Aida/44_-_act_four_-_scene_two_-_o_terra_addio_aida_ra.mp3

    **Zaključano: Kliknite na dugme HVALA koje se nalazi na dnu posta u levom cosku da otključate**

  2. Članovi koji su se zahvalili sokac91 za ovaj post:

    radesin (20.04.2023)

Slične Teme

  1. Giacomo Puccini - La Boheme Opera
    By sokac91 in forum Razna Muzika
    Odgovori: 0
    Zadnji Post: 27.09.2016, 15:16
  2. Gioachino Antonio Rossini - Opera - Seviljski brijac
    By sokac91 in forum Razna Muzika
    Odgovori: 0
    Zadnji Post: 27.09.2016, 11:03
  3. Aida -- Tekstovi Pesama
    By Dj.Vesna in forum Tekstovi Zabavnih Pesama
    Odgovori: 7
    Zadnji Post: 02.08.2012, 23:35

Pravila Postanja

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

PRIJATELJI SAJTA: